Pažinčių svetainių ateitis – pasaulinės tendencijos ir nišos Lietuvoje

Ateitis

Ateitis

Patogesnis išmaniųjų telefonų naudojimas, naujų programėlių kūrimas bei atnaujinimas keičia vartotojų požiūrį į virtualias pažintis. Antros pusės ieškojimas internetinėse svetainėse dar visai neseniai buvo vertinamas neigiamai, tačiau dabar, tai populiaru.  Pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas tvirtina, kad ši tendencija neaplenkia ir Lietuvos.

„Lietuvoje įvairios pažinčių svetainės taip pat stengiasi kurti savo programėles, tačiau kol kas dauguma jų nėra ištobulintos. Be to, daugumos funkcijos yra panašios ir nepadeda išsiskirti rinkoje. Jei situacija greitu metu nepasikeis, Lietuvos virtualių pažinčių rinkoje gali įsitvirtinti užsienyje sukurtos programėlės“, – sako pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas Audrius Vrubliauskas.

Vrubliausko manymu lietuviškos programėlės stengiasi būtų kuo patrauklesnėmis ir lengviau prieinamomis vartotojams. „Lietuvoje labai mažai nišinių pažinčių svetainių, kuriose susipažintų bendrus interesus turintys vartotojai. Didžioji dauguma šiuo metu šalyje veikiančių svetainių yra nespecializuotos ir taikosi į plačiąją visuomenę“.

Viena iš neįprastesnių ir savo tūriniu išsiskiriančių programėlių flirtas.lt rinkodaros vadovo nuomone yra „Ashleymadison.com“. Tai pažinčių svetainė, kuri vienija vedusius vyrus ir moteris, ieškančius galimybių praleisti laiką ne su savo sutuoktiniu. „Gal tai kam nors pasirodys amoralu, tačiau pozicionavimas rinkoje svetainei atnešė milžinišką populiarumą“, – pasakoja A. Vrubliauskas.

Prieš daugiau nei 14 metų sukurta „Hotornot.com“ svetainė buvo tarsi adaptacija mobiliosioms platformoms. „Jos vartotojai vertina vieni kitų patrauklumą ir programėlė leidžia susipažinti tik abipusiai patraukliems žmonėms. Ja nesudėtinga naudotis, vartotojams suteikia pramogą ir galimybę sužinoti, ar jie patrauklūs priešingai lyčiai“, – sako flirtas.lt rinkodaros vadovas.  

A. Vrubliauskas pastebi, kad naujos kartos lietuviškos pažinčių programėlės ir svetainės greičiausiai taip pat pasuks šia kryptimi. Jos bus orientuotos į pramogą vartotojui, paprastą naudojimą ir bendravimą su vartotojui patraukliais žmonėmis.