Kaip pažinčių svetainės vilioja naujus narius

ashleymadison.com Printscreen

ashleymadison.com Printscreen

Konkuruodamos dėl naujų narių didžiausios pasaulyje pažinčių svetainės dažnai nevengia peržengti etikos ir moralės normų. Vienos ragina išduoti sutuoktinius, o kitos narių vardu siunčia šimtus el. laiškų. Pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas sako, kad šalies interneto pažinčių rinkoje konkurencija nėra arši, tačiau kai kurias pasaulines tendencijas pastebi ir Lietuvoje.

„Lietuvoje būtų sunku įsivaizduoti pažinčių svetainę, kurioje registruotųsi santuoką sukūrusios porelės. O štai pasaulyje viena iš populiariausių, dagiausiai dėmesio pritraukianti ir sulaukianti pažinčių svetainė yra „Ashleymadison.com“. Jie neslėpdami skelbiasi, kad jų svetainėje jūs galite susitikinėti su vedusiu vyru ar ištekėjusia moterimi. Ir šitaip paįvairinti savo vedybinį gyvenimą, ne su savo antrąja puse. Lietuvoje dar labai mažai nišinių pažinčių svetainių, kuriose susipažintų bendrus interesus turintys vartotojai. – sako pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros Audrius Vrubliauskas.

Pasak A. Vrubliausko  „Ashleymadison.com“ reklamos tikslais labai dažnai naudoja realius ar net sugalvotus skandalus apie pasaulyje žinomas garsenybes. Tokiu būdu prisiviliodami naujų skaitytojų.

Flirtas.lt rinkodaros vadovas pateikia dar kelis tokio pobūdžio pavyzdžius. „Svetainės „Badoo.com“ ir „Twoo.com“ anksčiau nevengdavo prisijungti prie savo vartotojų el. pašto paskyrų ir jų vardu siųsdavo reklamines žinutes. Panašiu principu veikė ir kai kurios lietuviškos pažinčių svetainės, tačiau tai pamatę vartotojai jas paliko ir šios turėjo užsidaryti“, – sako A. Vrubliauskas.

Jo teigimu, „Badoo.com“ veikia ir dabar, tačiau kitu pavadinimu. „Ji įsigijo svetainę „Hotornot.com“ ir perėmė jų pavadinimą. Neseniai pristatė programėlę, kurios vartotojai nesunkiai gali vertinti kitų žmonių grožį ir patrauklumą. Ji labai panaši į „Tinder“, bet daug greičiau užkariavo populiariausių programėlių topus ir jungia milijonus vartotojų“, – teigia flirtas.lt rinkodaros vadovas.

Pastebima tendencija, kad vis daugiau vartotojų pažinčių svetainių teikiamomis paslaugomis naudojasi mobiliuosiuose telefonuose. Lietuvoje šis reiškinys taip pat pastebimas, tačiau lietuviškos programėlės turi per daug funkcijų ir yra nepatogios vartotojams. Flirtas.lt rinkodaros vadovas prognozuoja, kad greitai šalyje turėtų pasirodyti nauja programėlių karta, kurios bus specializuotos, paprastos ir patogios naudotis.